Associação Cultural Catalonia

São Paulo – Brasil

Sabe alguma frase para apaixonar alguém em catalão??

IMG_0464bx

  • Perdona, podries deixar d’agradar-me tant. És que necessito pensar en altres coses. Gràcies.
  • Amor era només una paraula buida fins que vas arribar tu i la vas omplir de significat.
  • L’amor no és trobar algú amb qui viure sinó algú sense el qual no es pot viure.
  • Fes-me un favor. No surtis de la meva vida
  • Un aprèn a estimar, no quan troba la persona perfecta, sinó quan aprèn a creure en la perfecció d’una persona imperfecta.
  • Sabràs que estàs enamorat quan el que vius és millor que el que somies.
  • L’amor no es busca, ens troba. -Puralokurahh-
  • La mesura de l’amor és estimar sense mesura. -Sant Agustí-
  • A qui estimes dóna-li ales per volar, arrels per tornar … i motius per quedar-se! – Dalai lama-
  • Tot el que jo entenc, ho puc entendre perquè tinc amor. – Lev Tolstoi-
  • Un cor no es jutja per quant estima, sinó per quant és estimat pels altres.
  • Si estimes alguna cosa, deixa-la marxar lliure. Si no torna, mai et va estimar i si torna, estima-la per sempre. -Doug Horton-
  • Estima i fes el que vulguis. Si calles, callaràs amb amor; si crides, cridaràs amb amor; si perdones, perdonaràs amb amor. Si tens l’amor ben arrelat en tu, cap altra cosa excepte l’amor serà el teu fruit. -Tacit-
  • L’amor no té cura, però és l’única medicina per a tots els mals. -Leonard Cohen-
  • On hi ha un gran amor, sempre es produeixen miracles. -Willa Cather-
  • Un aplaudiment per l’home que diu, no en necessito cap mes. Ella ho té tot.
  • T’estimo sense explicacions i sense motius perquè quan estem junts puc ser jo mateixa
  • T’estimo perquè no necessito més raons per estimar-te. Sense condicions, sense afegits i sense promeses. Sense esquerdes ni escletxes T’estimo tal com ets. Així és com t’estimo.
  • De totes les teves mentides, “T’estimo” va ser la meva preferida.
  • Totes les històries d’amor són boniques però la nostra és la meva preferida.
  • Estima’m quan menys m’ho mereixi perquè serà quan més ho necessiti.
  • L’amor no és trobar algú amb qui viure sinó algú sense el qual no es pot viure.
  • Existeixen amors sense orgull que viuen de perdre la dignitat.
  • Si estimes algú deixa’l lliure, si torna és perquè és teu, sinó, mai ho va ser.
  • Existeixen amors com el teu que fan mal quan hi són però també quan no hi són.
  • Abans de tu no hi havia amor, no existien els sentiments, no m’il·lusionava la il·lusió, … abans de tu no hi havia res. Ara ho tinc tot.
  • Tu ets la part que em faltava per sentir-me del tot complert
  • El temps és massa lent per a aquells que esperen…. massa ràpid per a aquells que temen… massa llarg per a aquells que pateixen… massa curt per a aquells que celebren… però per a aquells que estimen, el temps és etern. -Henry van Dyke-
  • No perdis per error a qui t’estima i per error no estimis a qui no l’importes.
  • Quan et miro al ulls sé perquè m’agrades però quan sento la teva mirada perdre’s en la meva sé perquè t’estimo amb tot l’anima.
Anuncis

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 21 Novembre 2013 by in Artigos and tagged , , , .
